FANDOM

Syrena jest źródłem dźwięku, który można usłyszeć podczas mgły w Battery Point San Fierro.

OpisEdytuj

Dźwięk syreny można usłyszeć w czasie każdej mgły w Battery Point. Źródłem tego dźwięku jest kontenerowiec stojący w zatoce.

MityEdytuj

AlcatrazEdytuj

Według jednego z mitów dźwięk miał pochodzić z więzienia Alcatraz położonego gdzieś na otwartym morzu. Samo więzienie zostało jednak usunięte w fazie beta i tym samym mit o syrenie na Alcatraz został obalony.

Silent HillEdytuj

Zgodnie z tym mitem dźwięk miał pochodzić z nieznanego źródła i miał odpowiadać za pojawienie się różnych istot, takich jak zombie czy szkielety. Mit ten został bardzo szybko obalony gdyż w plikach gry nie znaleziono ani modeli, ani tekstur jakichkolwiek tajemniczych istot.

Foghorns

Tak naprawdę, odnosi się to do dwóch prawdziwych syren, znajdujących się w San Francisco, na moście Golden Gate Bridge (dlatego też można usłyszeć je z dwóch stron). Owe syreny wyją w mglistą pogodę, która jest dość częsta dla tamtych okolic. Ostrzegają one kapitana oraz załogę, że zbliżają się i zaraz będą przepływać pod mostem GGB.

GaleriaEdytuj

Syrena mgłowa w Battery Point

Syrena mgłowa w Battery Point